Tandvlees gekleurde bult boven voortand, wat is dit?

Ik dacht het is een fistel in de mond maar dat is denk ik niet zo want het is niet wit . Het heeft dezelfde kleur als de rest van mijn tandvlees alleen wat meer doorzichtig schrijf maar niet helemaal. Het doet ook totaal geen pijn ook niet als ik er op druk. Wat is dit?

tinus1969
4 weken geleden
Heb je een foto?
Antoni
4 weken geleden
Klinkt als een afte. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Afte voor meer informatie. Verder heel onschuldig. Maar dit is maar een vermoeden van mij!

Antwoorden (1)

De wortel van je de tand is ontstoken en de pus neemt de kortste weg naar buiten.
Hiermee moet je naar de tandarts.
Niet te lang wachten, anders verlies je die tand.
Die valt uit.
4 weken geleden
Abcde
4 weken geleden
Ik denk niet dat je antwoord klopt, omdat er geen sprake lijkt te zijn van pijn, of irritatie. https://medikamio.com/nl-nl/ziekten/tandwortelontsteking
Edraket
4 weken geleden
Toen ik dit had, had ik ook geen pijn.
Abcde
4 weken geleden
Het advies om naar de tandarts te gaan is in ieder geval goed. Ik denk dat de meeste mensen zo'n ontsteking wel zullen voelen. Maar ik heb hier geen ervaring mee.